Osobiscie stawiam na tarcze. Co do marki BREMBO to jak najbardziej polecam, tylko nie te najtańsze wynalazki rodem z allegoro. Cały myk polega na tym aby prawidłowo zamontować tarcze. Poświęć 10 minut na dokładne wyczyszczenie wszystkiego papierem ściernym a następnie odtłuść. Jeżeli ktoś wymienia tarcze na zasadzie wyjmuje/zakładam to nie dziwcie sie ze po jakim czasie zaczyna kierownica wibrowac. Wystarczy odrobina rdzy + piasku i tarcze nie beda idelanie wycentrowane. Dodatkowo przejazdy po kałużach na rozgrzanych brejkach tez moze spowodowac cyrki... Pawilos sam mialem podobny problem i teraz wiem ze trzeba to robic odrazu bo to jest bezpieczenstwo twoje i pasazerów. Wymień tarcze i będzie OK.
Problem z wielofunkcyjną kierownicą
Zwiń
X
-
Problem z wielofunkcyjną kierownicą
Noi stało sie, mam pierwszy problem z moja Ocytavią II.
Słuchajcie, sprawa wygląda ta. Mam wielofunkcyjna kierownice i Radio Steram. Zmieniając stacje w kierownicy przechodzę bez problemu po stacjach po lewej stronie wyświetlacza, po czym strzałka przeskakuje na prawą stronę i dochodzi tylko do środkowej stacji po prawej stronie wyświetlacza po czym przeskakuje na lewa jego stroną zamiast zejśc do dolnej stacji po prawej.
NIe wiecie o co chodzi?? i jak sobie z tym poradzić?
Kolejna prawa to Maxi-Dot. Zawsze po przekęceniu kluczyka w stacyjce pojawiał siew j. angielskim napis "prosze zapiąc pasy" a dopieo po ich zapięciu wyświetlały sie inne funkcje kompa np. średnie spalanie. Od wczoraj nie wyświetle sie inf. o pasach tylko od razu funkcje kompa. Co mogło to spowodowac?Czarny Elegance
-
-
Zamieszczone przez BigKolejna prawa to Maxi-Dot. Zawsze po przekęceniu kluczyka w stacyjce pojawiał siew j. angielskim napis "prosze zapiąc pasy" a dopieo po ich zapięciu wyświetlały sie inne funkcje kompa np. średnie spalanie. Od wczoraj nie wyświetle sie inf. o pasach tylko od razu funkcje kompa. Co mogło to spowodowac?
Mozna tam trochę zamieszać ja kiedyś przez nie uwagę wyłączyłem całkowicie maxi dota po uruchomieniu silnika gasł .Takie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
-
KOja, dzięki za zainteresowanie ale problem z Maxi-Dot juz "rozwiązany"
Nie wiedziałem ze jeśli temp. zewnętrzna spadnie ponizej 5 stopni to najpierw pojawia sie własnie komunikat o tym fakcie (możliwośc oblodzenia) ops: Wczoraj jak temp wzrosła powyżej +5 stopni znów najpierw pojawił sie komunikat "zapnij pasy" - także wszystko jest o.k.
Niestety problem ze sterowaniem radia z kierownicy pozostaje nadal aktualnyCzarny Elegance
Komentarz
-
Komentarz