Problem z wielofunkcyjną kierownicą

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maczor
    Drive
    • 2008
    • 58

    Problem z wielofunkcyjną kierownicą

    Osobiscie stawiam na tarcze. Co do marki BREMBO to jak najbardziej polecam, tylko nie te najtańsze wynalazki rodem z allegoro. Cały myk polega na tym aby prawidłowo zamontować tarcze. Poświęć 10 minut na dokładne wyczyszczenie wszystkiego papierem ściernym a następnie odtłuść. Jeżeli ktoś wymienia tarcze na zasadzie wyjmuje/zakładam to nie dziwcie sie ze po jakim czasie zaczyna kierownica wibrowac. Wystarczy odrobina rdzy + piasku i tarcze nie beda idelanie wycentrowane. Dodatkowo przejazdy po kałużach na rozgrzanych brejkach tez moze spowodowac cyrki... Pawilos sam mialem podobny problem i teraz wiem ze trzeba to robic odrazu bo to jest bezpieczenstwo twoje i pasazerów. Wymień tarcze i będzie OK.
  • Big
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 6389

    #2
    Problem z wielofunkcyjną kierownicą

    Noi stało sie, mam pierwszy problem z moja Ocytavią II.
    Słuchajcie, sprawa wygląda ta. Mam wielofunkcyjna kierownice i Radio Steram. Zmieniając stacje w kierownicy przechodzę bez problemu po stacjach po lewej stronie wyświetlacza, po czym strzałka przeskakuje na prawą stronę i dochodzi tylko do środkowej stacji po prawej stronie wyświetlacza po czym przeskakuje na lewa jego stroną zamiast zejśc do dolnej stacji po prawej.
    NIe wiecie o co chodzi?? i jak sobie z tym poradzić?
    Kolejna prawa to Maxi-Dot. Zawsze po przekęceniu kluczyka w stacyjce pojawiał siew j. angielskim napis "prosze zapiąc pasy" a dopieo po ich zapięciu wyświetlały sie inne funkcje kompa np. średnie spalanie. Od wczoraj nie wyświetle sie inf. o pasach tylko od razu funkcje kompa. Co mogło to spowodowac?
    Czarny Elegance

    Komentarz

    • koja86
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 3178

      #3
      Zamieszczone przez Big
      Kolejna prawa to Maxi-Dot. Zawsze po przekęceniu kluczyka w stacyjce pojawiał siew j. angielskim napis "prosze zapiąc pasy" a dopieo po ich zapięciu wyświetlały sie inne funkcje kompa np. średnie spalanie. Od wczoraj nie wyświetle sie inf. o pasach tylko od razu funkcje kompa. Co mogło to spowodowac?
      Czyli komp widzi ,że pas masz zapięty . Do menu maxi dota nie wchodziłeś tak przypadkiem?
      Mozna tam trochę zamieszać ja kiedyś przez nie uwagę wyłączyłem całkowicie maxi dota po uruchomieniu silnika gasł .
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz

      • Big
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 6389

        #4
        KOja, dzięki za zainteresowanie ale problem z Maxi-Dot juz "rozwiązany"
        Nie wiedziałem ze jeśli temp. zewnętrzna spadnie ponizej 5 stopni to najpierw pojawia sie własnie komunikat o tym fakcie (możliwośc oblodzenia) ops: Wczoraj jak temp wzrosła powyżej +5 stopni znów najpierw pojawił sie komunikat "zapnij pasy" - także wszystko jest o.k.

        Niestety problem ze sterowaniem radia z kierownicy pozostaje nadal aktualny
        Czarny Elegance

        Komentarz

        Pracuję...